0 تومان 0 آیتم
Iran Gaam Logo

سوالات متداول

آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

بله با مراجعه به فروشگاههای ما که در قسمت تماس با ما موجود است این امکان فراهم می باشد
 

در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.


 چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه ایران گام وجود دارد؟

فروشگاه ایران گام دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین ایران گام با بیش از 30سال سابقه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهد بود.


 آیا کالاهای موجود در گارانتی گارانتی دارند؟

تمامی محصولات دارای گارانتی سلامت و اصالت می باشد


 چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟

تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.


 

 قیمت محصولات در ایران گام در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟

فروشگاه ایران گام همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.


 

 سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

سفارش های ثبت شده برای شهرستان، تا ساعت 12 ظهر در همان روز ارسال میشود. بسته به فاصله شهر از تهران حدود 24 تا 48 ساعت از زمان ارسال، کالا به دست مشتری میرسد. 

 آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.


پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد. 


آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟

بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را میپردازد و در ایران گام هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و ... به مشتری تحمیل نمیشود. 


چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

پبا مراجعه به پروفایل خود می توانید از وضعیت شفارش خود مطلع شود ضمن اینکه ار طریق پیامک نیز اطلاع رسانی می شود

آیا امکان ارسال سریع وجود دارد؟

بله . بعد از ثبت سفارش باید تماس بگیرید و هماهنگ نمایید


در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.


 

عضویت در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه پیامکی و آکاه شدن از تخفیفات شماره همراه خود را وارد نمایید.